Nskyhn Ya3 13.hafta 1 kere yemiştim oda can çekmesi ama coook canım çekerse yerim azıcık. Annem nefsini korelt azıcık ye abartma diyor
Deletedmom7373700 Ya3 aaaa yemeyin 😂😂 normalde hamile olunmasa bile çok zararlı. Hele o marketlerde satılanlar zaten çok kötü bence tadı 😂 eğer çok canınız istedi oturduğunuz yerde var imkanınız varsa Kore restoranı bulup gidebilirsiniz. Orda ramen yersiniz 🤤🤤 aynısı zaten. Ama tabi hem daha lezzetli hemde hamurunu falan kendileri yapıp açıyor 🙏🏻
22lavantam Benim de canım çok istiyo ama bir o kadar da hiç istemiyo 😂 çok isteyip ne yediysem son oldu bu dönemde
Deletedmom7373700 Ya3 ya yerim onu kıyamam 🥰😂 o zaman mecbur makettekilerden yenecek madem canı çok çekti 😂🙊
Valeria Ya3 yiyebilirsiniz makarnadan bi farkı yok ki? Kaynar suya atılıp baharat eklenenlerden yemeyin, normal makarna gibi satılan paketten alın evde haşlayın, sebzelerle karıştırın mis gibi yemek🤷🏻♀️