Mavistez daha önce 5-6 lökosit varken bir tane toz antibiyotik kullanmıştım ..ama en son kaç olmus bilmiyorm ..hamilelikten önceleri sistit olurdu bende hep ,suan da öyle gibi 😵💫antibiyotik başladım ama baya sarstı o da ..devamlı tansiyonum düşüyor 😔size de geçmiş olsun ihmal etmemek lazım sanırm artmaması için ,dikkat edin mutlaka ..