aysesakaryaa ilk travel beğeniyordum ta ki katlı halini gördüğümde hüsran i. Arabamız tek kapı maclaren atom aldık, kışın kullanamam vs gibi düşündüm travelin tipinden sonra ama alakası yok aşırı pratik hiç yer kaplamıyor çok memnun kaldım
Yalnız pusetle taşınınca çok ağır oluyor bebek hastaneye giderken filan hemen bebek arabasına koyuveriyoruz millete araba kurmak zor gelir pusetle taşırlar bizde tam tersi arabadan kaynaklı onunla taşımak istiyoruz