Eshsgjakkizimz Doguma yaklaştıkça isim karar veren degistiren varmi bu ara hüma ismide hoş geliyor ama birini gecces artikm
ebruneco1108 Eshsgjakkizimz biz cinsiyeti 16 haftalıkken felan öğrendik ve isime aslında cabuk karar kıldık. Asiye, Şura ve Eslem vardı aklımızda ve Eslemde karar kıldık. Ondan sonrada değişmedi.😍
Esrahazen1 Daha cinsiyetimiz belli değilken babası HAZEN ismini koydu şükür ki kızımız olucak 🙏 isim değişikliği yapmadık hiç eşim çok istediği için 😂🙈
Eshsgjakkizimz Esrahazen1 bana da hazel ismi guzel geldi yeni duydum ela demekmis bir cok dilde anlami var nette yazio🙂
Deletedmom_110 Cinsiyetimiz belli değilken Leyla olsun demiştik ikinci ismi de koymak istedik Leyla Ecrin olsun dedik🌸
Esrahazen1 Askiletotomsu hazezin anlamı hüzün demek yanına güneş ismini eklicektik bu sebepten dolayı ama soyisim çok uzun olduğu için sadece hazen yaptık
Leylasiva21 Eshsgjakkizimz evet çok şükür ki 🥰 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰