Merhaba hanımlar. Evlenmeden önce nikah işlemleri yapılırken eşimle bana kan uyuşmazlığınız var denilmişti. Aile hekimimize sorduğumuzda ‘hayır sizde öyle bir durum yok’ dedi. İnternetten araştırdım ama içim rahat değil. Benim kan grubum A+ , eşimin b- . Bu konu hakkında bilgisi olan rica etsem yazabilir mi 5 haftalık hamileyim bugün öğrendim ve tedirginim. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🥲