aleynabektass Kızlar bunun tam belirtileri ne oluyor benim vucudum da bir kaşıntım var ama ellerim ayaklarımda değil daha çok sırtımda karnımda kollarımda omuzlarımda gibi, hafif kaşınıyor yarın sabah kan tahlili vericem ama korkuyorum:( 24 haftalık gebeyim
pekk1 aleynabektass canım asla aksatmadan gidip kan tahlilini ver ben de aynı şikayetle gittim. Gebelik kolestazı çıktı. İlk başta değerim 50 küsürdeydi 1-2 hafta sonra 300 leri gördüm ve doktor hemen URSACTİVE diye bir hap verdi. Benim de 24. Haftamda ortaya çıktı şu an 36. Haftadayım ve ilacı kullanmaya devam ediyorum. Bu durumdan dolayı 37. Haftada sezeryan ile doğum yapacağım doktorum erken alınması gerektiğini söyledi.
Denizpyraz aleynabektass canim genellikle eller ve ayaklar kaşınıyor parmak araların ve el ayak tabani seninki sanki alerji gibi geldi bana. İdrar rengin kopkoyu olur bide kolestazda.
Nesliihang Bende deli gibi kaşınıyorum kan değerlerim gayet normal çıktı hanilelikte kaşıntı illaki olur dedi doktorum vicudun geriliyo genişliyo çatlamaya hazırlanıyo oyüzden bol su ve nemlendirici kullan rahatlarsın dedi öyle yapıyorum bende 23 haftalıgım
Zeynp24 Benimde ast 27 alt 53 çıkmış normal mi anlayan varmı doktoruma haftaya gostericem aile hekimi bisey söylemedi
Neslikra06 Zeynp24 alt ve ast değerlerde referans aralığı 0-35 arasıdır alt değer yüksek çıkmış anlaşılan ihmal etmeyin
kubumom Zeynp24 alt biraz yüksek çok değil, benim biri 120 diğeri 80lerde çıkmıştı ursactive verdi doktor düşürdü değerlerimi doktorunuz sizi yönlendirecektir zaten ama şükür ki aşırı yüksek değil değerleriniz hemen müdahale edilir
pekk1 Zeynp24 şu an İçin tehlikeli değil ama önlem alınması gerekiyor yüksek ihtimalle ilaç yazacaktır aksatmadan gitmelisin.
Cnnoztrn Dark bende de kaşıntı var . Geçen hafta kan verdim kan değerlerim normal çıktı. Karaciğer ultrasonu çekindim o da normal çıktı . Stres daha çok artırıyor benim kaşıntımı. Doktor 4 haftada bir değil de 3 haftada bir kontrole gelmemi söyledi. Daha sık takip ediliyor yani
Dark Cnnoztrn geçmiş olsun. İyi takip edin bazen sonradan yükseliyor. Benim ilk testlerim normaldi. Sonra alt ast den biri yükseldi hafif. Safra asitlerine baktı doktorum o bı anda uçmuş. Stres yapmayın. Kaşıntı için krem falan verdi mi
Cnnoztrn Dark çok teşekkür ederim , taşınma surecindeyiz ister istemez stres yapıyorum . Krem istedim fakat cildiyeye muayene olmamı soyledi Dr