hanımlar benim adet tarihimden tam bir hafta geçti 1700 oldu betam ama doktor geç yükselmiş daha yüksek olmalıydı dedi kese de görünmedi doktor dış gebelik olabilir dedi rahim kalınlaşmış da belki keseyi görebiliriz dedi ama aslında beta yükselişim iki gün arayla 12 36 100 4 gün sonra 765 bir gün sonra 1100 oldu ben artışta sorun görmemiştim çünkü iki katı artmıştı ama doktor daha çok yüksek olmalıydı kasıklarımda da ağrı var pazartesi tekrar bakacak doktor dış gebelik geçiren hanımlar ne düşünüyor merak ediyorum