Ceylin8 Kizlar bugun doktors gittim hersey normal cok guzel bebegin gelisimi falan ama idrar yollarinda asiri iltihal enfeksiyon var dedi enfexia diye ilac verdi nasil gecer yada baskndan gecen varmi 23+5 olduk canim sikildi
Ceyfer Ceylin8 bol su ic canim ic camasirlarini tek yika ve ütüle dantelli giyme pamuklu ic camasirlari giy bildiklerim bu kadar
Cemrelif Ceylin8 ilacı kullanın, en az 2 litre su tüketin. Sık iç çamaşırı değiştirin. Geçiyor merak etmeyin.
Esraefllshn Ceylin8 bol su ilaçları düzenli ve sık sık Çamaşır değiştirin ben 38 haftalığım bu yüzden normal yapamam diye korkuyorum
hills Ceylin8 canım geçen hafta aynı durum bende de oldu . Doktorum enfexia verdi şu an kullanıyorum hatta . Cidden ihtiyacım varmış diş etlerindeki ağrı bile geçti 😃 sıkma canını düzenli kullan suyunu iç duşunu al iyi düşün güzel olsun 👍🏻
Beratalpinannesii Ceylin8 ev yapımı yoğurt ve suyunu tüketin enfeksiyon için birebir ve bil su için günlük 3 litre en az
Betllll Ceylin8 bnmde hamileliliğim başından beri idrar yolu iltihaplı enfeksiyonum vardı cnm hiç bi sıkıntı olmadı bol bol su yeter