Eşimin yeğeni ayağı içe dönük doğdu. Doğumdan hemen sonra minik bir operasyon geçirip alçıya alındı ayağı. Alçı sonrası da özel bir ayakkabı kullanmaya başladı. Şu an 1,5 yaşında ayakkabıyı günde 8-9 saat kullanıyor hala, sanırım sorun tekrar etmesin diye 4 yaşına kadar devam edecek. Ancak onun dışında hiçbir sorun yok, ayağı düzeldi pıtı pıtı yürüyor :)) endişe etmeyin, şükür ki çözümü olan bir sorun bu