_aren Seda0662 ben galiba hamileyim dedim, nasıl yani neden böyle düşündün dedi, test yaptım dedim gösterdim inanmadı şaka falan dedi 2. Testi yaptırdı her 10 dakkada bir gidip bakıyordu 2.çizgiye sonra çok sevindik ama zor inandırdım 😂😂
Att_mine Doğum gününde canlı müziğe götürdüm sonra soliste bir mektup verdim bebeğimin ağzından mektup okundu ilk göz ağrın dan sana Mert iyi ki doğdun dendi direk bana döndü o esnada kutu geldi ultrason görüntüsüyle ben geliyorum baba hazırmışım yaZmıştım bütün salon eşim dahi ağladı mektuba bi şok oldu güzeldi videoya aldım anı işte
Leylasiva21 Seda0662 ben sabah kalktım dedim rüyada bebeğimiz olacak dedim rüya görmüştüm. Eşim dedi hastaneye gidelim acile gittik kan testi verdim 2 saat disarda bekledik. Hastaneye geldik doktor 3 haftalık hamilesin dedi eşim ne diyeceğini şaşırdı tabi bende şimdi 32+4 haftalik hamileyim 🥰
Leylasiva21 esradgn123 hiç üzülme Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲 ben iki defa bebegimi kaybettim çok zor biliyorum şimdi çok Şükür ki hamileyim. Test falan yaptınız sebebi neydi.
Leylasiva21 esradgn123 keşke benim ilk düşükte test verseydim pıhtılaşma vardi iğne kullanmam gerekiyormuş bende kullanmadim bebegim öldü. İmkanınız varsa yapin kaç haftalık
babynil @Seda0662 kimyasal gebelik gecirdigim icin arayip betam yukselmis dedm isteydi hmm dedi ama bu sefer cok iyiymis sonuc dedm insallah dedi 😂