Aynı sorunu yaklaşık 28.haftadan beri yaşıyorum şuan 34 haflık olduk canm her hafta doktoruma takipliyim bazen 5 günde bir çağırıyor..suyum çok düşüktü sınırdaydı bir arttı bir azaldı öyle öyle bu haftalara geldik..çok yıpratıcı bir süreç ve çalışıyorum..hareketlerini sürekli talkip et insan bazen kafayı yiypr etti mi etmedi mi die. zaten bebebğin suyun az olduğu için çokta hareketli bir bebek olmcak bnmki öyle..çokta artmasını bekleme bnmki çok artmıyor önemli olan azalmaması ve kilosu kordondan giden oksijen miktarı..korkma allahın izniyle haftalar ilerliyor..havuç suyu ve 3 lt su içiyorum bende