Ersibneh yani vebale girmek istemem kesinlikle ama bildiğim kadarıyla kahverengi olması kanın beklemiş olduğunu gösteriyor. Yani yeni değil. Benim birkaç kez olmuştu ama devamı gelen bir kanama değildi ve ağrım sızım başka bir derdim yoktu. Doktor da normal olabileceğini söylemişti. Eğer daha evvel ilaç kullanacak kadar sıkıntı yaşadıysanız yine de doktora sorun derim.