Kızlar bugün ikili test sonucumu aldım ve doktorum değerlendirdi.Kan değerlerim iyi ,sadece yaş riskim varmış.Yaşım 37 ve ilk gebeliğim.Burun kemiği oluşmuştu ,ense kalınlığımız da iyi.Doktor eğer kesin sonuç istersen fetal DNA testi yaptırabilirsin dedi.Sadece yaş riski çıkan arkadaşlar ,ne yaptınız ?Başka herhangi bir test yaptırdınız mı ?