Kızlar 5 aylık hamileyim bugün iki defa su geldiii doktora gittim gittim aksıne orda gelmiyor baya beklettiler fakat 24 saat gözlem olucak tekrar su gelirse bebegi tutamayız dediler ne yapmayalım benim durumumu yaşayan var mı Allah rızası için yaa kafayı yicem