Soncul yapısal bir durum ben çalışıyordum karnım 6 aylıkken doğuracağım sanıyordu herkes gören e yeter doğur diyordu ha küçük deyince asla bir olduğuna inanmıyor ikiz de gizliyorlar diyorlardı 😂 şimdi ikinci gebeliğim aralarında 3 buçuk yaş var ve bütün kilomu vermiştim şuan 3ay 1 haftalık ama kimse inanmıyor kayınvalidem bile sen bilmiyorsun en az 5 aylık diyor 😂 aldırış etmiyorum artık bir kilo bile almadığım halde karnım beyit belli gören 5 aylık diyor zaten