Zeyneprh Merhaba 5 aylık hamileyim sağlık ocağına gitmedim hiç çağırmadılar da bi sorun olur mu d vitamini falan içmek gerekiyormuş ben hiç içmedim bi sorun olur mu?
yigitinannesiiiii Zeyneprh canım 20. Haftada tetenoz aşısı oluyor bi arayıp sor istersen D vitamininife doktorun yazardı galiba eksikliğin varsa
Ozsvm Zeyneprh d vitamini dusuklugunuz varsa verilir onun disinda multivitamin veriliyor herhangi bir test yapmadan genel olarak gebelere veriliyor decavit,elevit vs gibi ilaclar..
Nebyaa Zeyneprh bende sadece tetenoz aşılarını yaptırmaya gittim onun dışında gitmedim vitamini zaten doktor veriyor.
yigitinannesiiiii aynen D vitamini değerinin düşüklüğüne göre veriliyor bugün bizzat bana d vitaminim baya düşüktü yazdı yani 11. Haftamdayım( bide sağlık ocağına kaydınız yokmu beni direk aradılar 20. Haftada tetenoz aşınız var diye)
taze-anne_ Zeyneprh bence takipte olmanızda fayda var beni ebe hep kendisi arayıp çağırdı bilgilendirdi son takibim geçen haftaydı bebek doğduğu vakit yapmam gerekenleri detaylıca anlattı ihmal etmeyin bence gitmeniz sizin için faydalı olur :)
esn46kyy Zeyneprh tetanoz aşısı Tansiyon takibi sağlık ocağında yapılıyor canım Bebeğin kalp atışına da bakıyorlar ultrason cihazları varsa Kan ve idrar tahlili de bakıyorlar