Minigin_annesi0 Görümcem montunu mahvetmişt makinede çok çirkin oluyo makinede yıkanınca. Kuru temizlemeye verin veya çok kirli değilse elinizde yıkayın
Deletedmom_110 Düşük programda yıka canım 30 derece 30 dakika ayakkabıları da onda yıkıyorum çok güzel oluyo😍