Busrasahinnn Merhabalar dağıtmalık isimli çikolata sipariş vermiştim kare minik olanlardan, kargoda baya erimiş doğumum çarşamba günü acaba çikolata dolapta dursa olurmu çünkü erimiş hep
Busrasahinnn SunnyG bi kaç tanesinin şekli değişmiş çok az dolapta durdu sonra geri çıkarıp serin yere koydum
Fatma011 Busrasahinnn memleketim 🙏🙏 inşallah doğumunuza kadar bir şey olmaz şimdiden hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz sağlıkla mutlulukla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Busrasahinnn Elizzannesi çikolata deposu sayfasından sipariş verdim çikolatanın tadı gerçekten güzel kargoları çok hızlı 2 günde dediler gerçektendd geldi çok memnun kaldım metal kutuda evet, adananın neresinden