2022Mom2022 Kızlar selam iyi değilim başım çook dönüyo sizdede oluyormu sabahtan beri mutfağımı toplayamadım 6+5teyim biraz yoğunlaştı normalmi bu kadar olması sizde durumlar ne 😟
2022Mom2022 ipekveatlas aslında tansiyonumda düşüyor evet ama o zman elim ayağım titriyor ordan biliyorum ama bugün ayağa kalktığım an müthiş baş dönmem oluyor sinir sistemim alt üst oldu
Nuurrrrrr 7+2,yim öğrendikten 3 4 gün sonra başladı sanki dünya dönüyor çok kötüydü ilk gebeliğimde olmadı bide böyle çok şükür azaldı biraz
2022Mom2022 Nuurrrrrr çook can sıkıcı bi durum benim ilk gebeliğim sinirden ağladım biraz önce bari burdan sorayım dedim 🤦🏻♀️
Nuurrrrrr 2022Mom2022 olabildiğince yavaş hareket et canım şekerime baktım ondan mi oluyor diye değil tansiyon da değil hormanlardan sanırım sık dişini biraz daha geçecek 😊
2022Mom2022 Nuurrrrrr kan almıştı doktor şekerim normalden düşük çıkmış dün baktım belkide ondan oluyordur konuşurum artık gittiğimde teşekkürler moral için 🌹💓