Kizlar merhaba ben 34+3 haftalığım özel doğum hastahanesinde kontrollerimi sağlıyorum dün gece tansiyon yüksekligi için yatışım verildi kontrol edildi tansiyon ilacını 3 e çıkarınca düzene girdi ama herseye rağmen ciğer geliştirici igne vuruldu erken doğum olur hamileliği sonlandirmak zorunda kalabiliriz belki dedi doktorum ben şok oldum sonra içime bir kuşku düştü hastanede sadece küvez var ama yenidogan yoğun bakim yok doğum olursa ne olur bebek gelismedi nefes alamaz küvez yeterli gelmez dye içimden şehir hastanesine gitmek geldi o an sadece lutfen beni aydınlatir misiniz siz olsaniz napardiniz sehir hastahanesinde yenidogan yoğun bakim ünitesi flan var orda daha mi güvende olurum