Arkadaşlar yarın 39. haftaya giriş yapıyorum. Bugün çatı muayenesi oldum ve hiç açıklık yok. Nst de sancı da yok. Hoca normali önermedi çünkü daha kanala tam girmemiş bizim kız 😂 Salı günü tekrar muayene olmazsa sezeryanı düşüneceğiz. Benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu? Yardımlarınızı beklemedeyim☺️