sedaozdemirr Kızlar 27 haftalık gebeyım,gece uykumdan bacagıma gıren kramp acısı ıle uyanıyorum.Magnezyum ve kalsıyum degerım normal,baktırdım.Böyle durum yasayan var mı?Çözümü olan?
taze-anne_ sedaozdemirr malesef 37.haftada olmama rağmen hala o acı kramp girecek korkusuyla uyuyorum :( vucüt ağırlığının artması sebebi ile olurmuş magnezyum ve kalsiyum değerleriniz normal olsa dahi takviye olarak almanız gerekir doktorunuza danışırsanız sizi yönlendirecektir :)