Deniziafak ahahah bende kaçıncı haftada doğum yapacağımı gerçekten merak ediyorum 😂.
Ama benim merk konum biraz komik 😂 özel sigortam var ve özel sigortamın günü 39+1 de doluyor eğerki 38-39 da doğum yaparsam sigorta karşılayacak ama 39+2 de doğum yaparsam sigortamı tekrar doğum teminatlı yeniletmek zorunda kalıcam 😂 o yüzden çok kritik bir süreç 😂
Tabiki hepsi işin espirisi yeterki sağlıcakla kucağımıza alalımda ne gerekiyorsa onu yaparız