Fisikosi shib ile doge yarışıyor zaten genel olarak ama bence doge patlamasını yaşadı ve bitti shib daha patlamasını tam yaşamadı ben shibe yatırdım çok bir şey yatırmadım 35 dolar yatırmıştım en son 14 dolara falan düşmüştü 😂 ama coin zaten sabır işi bu paranın karını en erken bi 3-4 yıl sonra görürüm herhalde