Arzu24 Kusma,bulantı,koku hassasiyeti,duygu değişiklikleri,ödem, bel-karın-kasık ağrıları,kilo,doğum korkusu:), bebeği sağlıkla kucağa alma. Ben normal doğum yaptım. Hamileyken olan tüm olumsuz düşünceler doğum yapınca geçiyor. Sonra diyorsun onlar bile güzelmiş,hiç o kadar sıkıntı etmeye gerek yokmuş. Hatta onlar sıkıntı değilmiş. Benim için öyle 😊❤️