Kuzuannesi Kızlaaarrr ,Mayıs anneleri, bebişlere kıyafet olarak kaçar tane, kaç aylık aldınız? Kaynanam sağolsun bebek doğsun öyle al diyor ama bebişkomda çıplak kalmasın yani 😂
Zeynosunannesii Kuzuannesi ilerleyen ayları öyle yaparsinda ne bileyim ilk aylara mecbur alınacak bu kaynanalar da çok biliyo 😄
Mom727373 Kuzuannesi Benim de tüm arkadaşlarım aynı şeyi söylüyor. Aldiklarin öylece elinde kalacak yenidoğan için birkaç takım al sonra bebeğinin gelişimine göre alırsın diyorlar. Kendileri çocuklarına etiketlerde yazan aylara uygun giydirememis. Genelde çok küçük geliyormuş. Bebişler çok hızlı buyuyormus
MTugba Kuzuannesi hahahah benim de kayınbabam öyle diyo 😅 kaynanam sağolsun aldı hepsini koydu kenara sen ona bakma diyo ;)
Kuzuannesi MTugba en azından bir yönden şanslısın bizimkiler hiç almayalım istiyorlar gözlerine batıyor 😂
Semra12344 Kuzuannesi nisan annesi olacağım inşallah cnm ortaya karışık aldım. 0-3 3-6 6-9 ne yapayım giydiremezsem giydiremem çoçuk çıplak mı kalsın.😂 uzun kol kısa kol herşeyden aldım valla 😂
Gorkemm Kuzuannesi yenidoğan 10 hastane çıkış seti aldım 1 tane 1 tane de 5 li set aldım 0-3 zıbınları da hep 0-3 ay olarak aldım 10 adet diğer kıyafetlerini 3-6 hatta 6-9 bile aldım herkes çabuk büyüyor orda yazan aya göre olmuyor diyordu bende büyük aldım küçük olacağına büyük olsun kıvırır giydirirz çok bir şey almadım ben zaten akrabalar filan hep alıyor kıyafet o yüzden az aldım
Kuzuannesi Gorkemm ben çok az almıştım biraz daha almam gerek o zaman 3 tane zıbını var şuan 0-3 aylık
Betulsen34 Kuzuannesi canim bikac tane 0 3 zibin al. Digerlerini 3 6 ay al. Kilolu olursa bebisin rahat giydirirsin. 2 3 takim yeni doğan al digerlerini 3 6 almani öneririm.
Deniz2961 Kuzuannesi masallh cnm bnde sona birkrm.ddm aldım.ama.yikama.isini bgn 30 hftlgm.erkn dGM.olnlirmis iğne vs yaptialr bence alıp hazirlyn ne olur ne.olmaz.korkkutmak.istemam ama
Gorkemm Kuzuannesi zıbın çok fazla kirleniyor diyorlar ben o yüzden 10 tane aldım 0-3 aylık olarak aldım onu da gene büyük alırım sonra zaten ilk ay kurtarsında kilosu kaç olacak ona göre artık
Esrahazen1 Canım banada eşimin annesi çok alma diyor ama ben aldım özellikle zıbına ağırlık verdim ve aylara bölerek alışveriş yaptım 0-3 3-6 6-9 hatta 12-18 aylık bile aldık şimdiden montu bile hazır 😂