Mozcann Merhaba Hanımlar, Haftamdayım acaba ara sıra yeşilçay tüketmemde sakınca olurmu, doktoruma sormayı unuttum bilen varsa bir fikir almak istedim?
bluees1207 Mozcann bana doktorum yeşilçay ve ada çayı içme demişti canınız çok istiyorsa çok az için ama canınız istediği için değilde öylesine diyorsanız içmeyin bence. Yeşilçay ödem söktürücü olduğu için düşüğede neden olabilir ihtimaline karşı önerilmiyor
Naziminverasi Benim dr um özellikle yeşil çay yok demleme siyah çay günde iki üç bardak içebilirsin dedi
Ecz1anne Yeşilçaydaki kafein miktarı normal çaya göre yüksek aynı zamanda kanı sulandırma özelliği de vardır mümkünse tüketmeyin
Mozcann Gebelik şekerim var şekere iyi geliyo diye haftada 1-2 içsemmi diye düşünmüştüm ama yok içmicem yorumlardan sonra tereddüt bile etmiyorum ☺️