Zln2152 Kızlar 17 haftalık gebeyim bugün doktora göründüğümde bebeğin durumu ve gelişiminin iyi olduğunu söyledi. Ama bağırsaklarda parlaklık var dendi tahlil falan istendi yaptırdım 10 gün sonra tekrar gideceğim. Aynı durumda olan var mı ☹️
ruya92 Zln2152 merhaba benimde detaylı ultrasonda öyle demişti doktor hatta baya panik olmuştum ama haftası ilerledikçe parlaklık geçti kısaca canınızı sıkmayın yüzde 90 olabiliyormuş bu durum haftanız ilerledikçe geçicektir 🙏🙏🙏
Zln2152 ruya92 doktor öyle söyleyince çok korkmaya başladım aklıma türlü türlü şeyler geldi ve benim gebe kalmam imkansızken gebe kaldım Allah’ıma şükürler olsun ki. 2 aylık gebeyken düşük yapma riskim vardı kanamam oldu15 gün doktor da bebek o kanı yuttuğu için bağrsakta parlaklık var dedi inşallah geçer 😞🙏
ruya92 Zln2152 evet evet kan yutabiliyorlarmış bu dönemde içinizi ferah tutun bebişler çok güçlü hiçbirşey olmaz inşallah 🙏🙏
Zln2152 ruya92 ay inşallah kuzum ya ilk gebeliğim ve doktor öyle söyleyince çok korktum halen kafamda bir sür sorular var inşallah bir şey olmaz