Bende napcam bilmiyorum kızlar 4 haftalıkken başladım coraspirine hiç kanamam yoktu ya daha ki 2 gün önce 6 haftalık oldum be gece kanmam başladı ertesi gün durdu doktora gittim keseyi gördü coraspirin kesti ama kanmam durunca devam et içmeye dedi ve progesteron igne vuruluyorum kanmam kesildi ama cok korkuyorum içersem yine kanmam olur diye napcam bilmiyorum