Babyhappyy Bugün sabah peceteyle sildigimde rengi çok az belli olacak şekilde kan gördüm ve öğlende nokta şeklinde pıhtı vardı sanki sivilce gibi peceteye bulaştı nokta nokta kanama oluyor normal mi sizce yarın randevum var korkuyorum kalp atışını dinlemeye gidecegiz
BuseBasderici Babyhappyy lütfen yarına kadar beklemeyin.. bugün doktorunuzu arayın yada onu bilgilendirip acile gidin en azından her ihtimale karşı proluton iğne vurulursunuz
Ozdemiryksl Babyhappyy hemen acile git canım. Yarını bekleme. Kanamalar önemli. Hemen ilaç ya da iğne verir
Duamm Babyhappyy ayaklarını yukarıya uzatıp yat bol bol dinlen ilk haftalarda olabilir ama doktora sormanda fayda var
ikramuratyanik Babyhappyy Yarına kadar beklemeni tavsiye etmiyorum. Ayni sekildr kanamayla acile geldim dun geceden beri dusuk riskiyle yatiyorum hastanede. Meleklerin kontrolu yarina birakilmaz imkanın varsa hemen simdi git derim
Babyhappyy BuseBasderici o ne iğnesi peki. Doktora mesaj attım cevap vermedi henüz ama kan pıhtılaşma iğnesi vuruyorum hergun
Mervii Babyhappyy kanama gördüysen clexane bir iki gün ara ver çünkü kan sulandırdığı için kanamayı arttırıyor.benim baya pembe kanama olmuştu doktor iki gün ara ver clexane kanama durunca devam et demişti
Babyhappyy Ozdemiryksl yarın randevum var sabah erkenden onu bekleyeceğim mecbur şuan şükür kanama yok
Ozdemiryksl Babyhappyy canım ben de kanama yaşadım. En azından devletin aciline görünmeni tavsiye ederim yarına kadar. Geçmiş olsun
BuseBasderici Babyhappyy neden bu kadar rahatsınız?? Yani etrafımda oluk oluk kanaması olduğu halde sağlıklı doğum yapan varken bir damla kanla bebeğini kaybedenler var. Kanama hiçbir gebelikte ihmal edilmemeli...
silacetin88 Babyhappyy bu durumda beklememeniz gerekir bu tarz lekelenmeler düşük belirtisi olabilir aynı şeyi bende yaşadım hemen doktoruma gittim iğne vuruldum ve progestan diye bi ilaç verdi doktorum onu kullanıyorum ihmale gelmez böyle şeyler
Babyhappyy ikramuratyanik çok şiddetli bı kanama olmadığı için nokta şeklinde oldu şuan yok o yüzden sizin çok mu oldu adet gibi
Deletedmom411 Onlemini hemen almalisin erteleme aksama bir bakmissin cogalmis is isten gecmeden bir git igne yaparlar ultrasonla kanama nerede diye bakip
Babyhappyy BuseBasderici şiddetli bı kanamam olmadığı için bide sabah erkenden randevum var ve şuan gitme durumum yok o yuzden
fatos35 Babyhappyy 15gundur suregelen bikanamam var cnm pruloton igne vuruluoyrm progestan ve oligofer fol kullaniorum surup.seklinde doktornla gorus 7+0 benimde
Mervii Babyhappyy o gün vurduktan sonra kanama başladı baya oldu sonra ki gün clexane vurmadım ve ertesi günün öğlene doğru kesildi.
BuseBasderici Babyhappyy kanamanın şiddeti önemli fakat kanama daha da önemli. Siz bilirsiniz valla hakkınıza hayırlısı