Guzucuk25 valla beni kontrole çağırıyor şu zamanda cagircam diyor çağırıyor ben diyorum bu kadarlık oldum geliyim mi bu zaman çağırırım demiştiniz diye evet gel diyor bn kendimi takip ediyorum o değil ki böyle biri iste bişey olursa mesaj at diyor atıyorum görüldü yapıp ya cevap vermiyor yada engelliyor açmıyor telefonları anlamadım