Deniz2961 Erken doğum olmasın die ciger gelistirici iğne ile birlikte verdi ama tansyon vs yazıyor ilaç içindeki kağıtta
Cnsgkc Deniz2961 Ben bugün 1 tane içtim ilk içişimdi. Korkutmak istemem belki bende öyle bir sorun yapmıştır ama ölümden döndüm. Kalbim dakikada 150 atıyordu saydım evde duramadım kendimi camlara attım ölüyordum. Sanırım tekrar kullanamayacağım. Aslında kasılmama çok iyi geldi ama bir daha o travmayı yaşayamayacağım galiba doktor da seni çok etkilemiş çok yükselmiş nabız dedi
begonvilko Deniz2961 bana da kasilmalardan dolayı verdi canım günde 3 tane içiyorum. İlk iki gün bas agrisi yaptı ama sonra vücut alıştı, hiçbir sıkıntı olmuyor.
Miri06miri Deniz2961 ben 30.haftamdan beri 4 tane kullanıyorum. Kötü bir etkisi olmadı. Bugünde ciğer geliştirici iğne oldum.
ilkm_22 Bende kullandım günde 3 tane hala kullanıyorum kasılmaları önlemek için kullanıyor +progestan kullanıyorum
Cnsgkc ilkm_22 ben 1 tanede ölüyordum aslında kullanmak istiyorum kasılmamı çok iyi kesti ama ölüm gibiydi
Cnsgkc Deniz2961 Allah razı olsun 🤲🏻 31+6 bugün. Çok zor günler geçiriyorum aklımı yitirecek gibiyim. Nidicart diye diye gezdim herkese iyi gelmiş. aldım bugün içtim 17 dk sonra kalbim boğazımdan çıkacaktı. Hemen doktoru aradım seni çok etkilemiş içme dedi. Aslında kasılmama çok iyi geldi hiç kasılmıyorum ama ölümden döndüm Ya. Allahım bana da bi çare nolur😢
Deniz2961 Cnsgkc ciğer geliştirici vs vurdumu doktrnz bnaa bgn iki doz vurdu iki doz da yarın vurlcm 30 hftlik gbym
begonvilko Deniz2961 verdiğinde 35+1’dim. Bir hafta kullandım canım bugün 36+1 oldum. Bugün de muayenede 2 cm açılma çıktı, nidicard’a devam edeceğim ve ciğer geliştirici vurulacağım. Sanki erken gelecek gibi.
begonvilko Cnsgkc yaa canım çok geçmiş olsun. Nadiren de olsa yan etki yapıyor demişti doktor bana da ama iki gün sonra vücut alışır demişti. Uykudan uyandıran bir baş ağrısı dışında bir sey olmadı şükür.
Deniz2961 begonvilko sağlıkla zmnnda gelsin inşallah cnm bn 30 bgn vurldm.iki doz cgr glistrci yarnda vuruncgm
Cnsgkc begonvilko Keşke görsem ben de diyorum o haftaları siz korkmayın hayırlısıyla zamanın bekler inşallah doğsa da artık sorun olmaz inşallah
begonvilko Deniz2961 çok sağ ol inşallah bebeklerimiz sağlıkla gelsin 🙏🏻 Peki iki dozu nasıl yaptılar bugün canım, sabah akşam şeklinde mi?
begonvilko Deniz2961 tek şırıngaya mi cekiyorlar, Arka arkaya mi vuruyorlar canim? Şundan dolayı detaylı soruyorum, doktor bana ikisini birlikte vurdur dedi. Ben de acaba ikisini birleştirip mi vuruyorlar diye düşündüm.
Deniz2961 begonvilko tek sirngya iksi çekiliyor cnm sizin haftaniz güzel masallh korkmayın umarım bnde o hftalari gorrum
begonvilko Deniz2961 çok teşekkür ederim canım, demek ki bunu kast etmiş doktor. Biraz panik yaptım ama hayırlısı artık sağlıklı olsunlar da. Senin bebiş de Allah’ın izniyle zamanında gelir inşallah 🙏🏻