Merhaba Anneler,
Şimdiye kadar takviye kullanmiyordum. Beslenmeme dikkat ediyordum ve kan değerlerim gayet iyiydi.
(33+4üm). Son zamanlarda iyi beslenemiyorum, midem bulanıyor. Sadece meyve sebze gibi çiğ şeyler midemi bulandirmiyor. Doktor bu haftalarda normal bebek mideye baskı yapıyor dedi. Ama bu kez kandaki demirim de düşükmüş ve takviye kullanmamı istedi bebeğin bedensel zihinsel gelişimi için. Takviye kullanmayı tercih etmem ama iyi beslenemedigim için takviyeyi kabul ettim. 3. Gündür gyno Ferro Sanol kullanıyorum ve korkunç hissediyorum ilaçtan bir süre sonra oluyor. Baş agrisi, mide bulantısı, ayaklarım kollarim boşalıyor hissi, baş dönmesi, bayilacak gibi hissetme, tansiyonum da düşüyor…
Bugün fenalaştım komşuya attım kendimi zar zor. Daha üç gün önce doktordaydım tetkiklerim iyiydi, herşey yolundaydı. Komşum gebeliginde vitamin ilacı kullanınca aynı şeyi yaşadığını söyledi. Gebeliğin ilk haftalarında birkaç gün folik asit kullanmış kötü olmuş bırakmıştım.
Sizde böyle etkiler oldu mu? Merak ettim.