Mrvsyrk izine ayrıldığımda Erzurum Buhara da muayene olmustum 140 dan 200 e çıkarmışlar ücretleri ama Bünyamin çanakçı o zamanlar 210 du şimdi daha da artmıştır . Demet hanımdan memnun olamadım Fatma aydından memnun kaldım bunyamın beyden de memnun kaldım ☺️