zeynepp1
Ne kadar hoş. Bence iki çocuk arasındaki yaş farkı çok iyi. İkisi de sağlıklı mutlu huzurlu güvende akıllı ve iyi oolsunlar 🙏
Ben 33+5im. Bu hafta aşırı zorlayıcı kötü geciyor. Bebeğim sağlıklı ona şükrediyorum. Basım dönüyor tansiyonum düşüyor başım agriyor çiğ sebzeler dışında birşey yemek istemiyorum midem bulanıyor. Bir vitamin ilacına başlamıştım. Ondan kaynakliymis büyük ihtimal. Dün bıraktım birkaç güne anlayacağım gebelikten mi ilaçtan mi diye. Muhtemelen ilaçtan. İlaca başlayana kadar çok iyiydim.
Heyecandan çıldırıyorum. Bebeğimin zamanında sağlıkla doğmasını, ellerini ayaklarini öpüşümü hayal ediyorum 🤗😍 yavrucuğum benim. Hazırlıkları da yaptık şükür. Bebek arabası ve dolap kaldı sadece. Herşeyi hazır yavrumun. Fiyatlar uçup gidiyor diye biraz büyüyünce giyeceği astronot mont vs bile aldım.
Bebek gelişim kitabi okumaya başladım.
Herşeye rağmen huzurluyum. Fiziksel anlamda daha zorlayıcı son aylar ama ruhsal anlamda daha rahat gibi.