Erken doğum riski olanlara veriliyormuş. Ben bugün ilk defa nidicart aldım hastaneye kaldıracaklardı beni kalp atım hızım 150 yi geçti ölecektim 1 saat boyunca kalp krizi geçirir gibi titredim kalbimin sesi kulaklarımdan dışarı çıkıyordu. Kasılmamı sonradan çok güzel yumuşattı ama tekrar alamayacağım sanırım öldürecekti beni. Siz nasıl dayanıyorsunuz nabzınızı hiç saydınız mı kullandıktan sonra? Panik oldum doktoru aradım 150 deyince seni çok etkilemiş dedi iyice korktum