Melisaa5 üç gün sonra ki çıkan çizgiye zaten sizde inanmayın çünkü kuruma çizgisi oluyo , bu zamana kadar her ay test yapardım kuruma çizgisi yarım saat sonra çıkardı hamile olduğumu öğrendiğimde damlattigim an silikti siz en iyisi bekleyin üç dört gün daha bir şey varsa bile ancak adet gecikince anlaşılır geç döllenme vs ihtimalleride oluyor ya