T1996 enur-ky Anıl Asaf kulağa daha hoş geliyor sanırım, benimde oğluşum olucak Atlas koyucam bende nasipse sağ salim kucağınıza alın büyütün inşallah🤲🏻🤲🏻
Denzk enur-ky biliyorum kaç sene önce konulmuş bir isim peygamber ismi ata ismi diye hep eski eski isimler koyuluyor hoşuma gitmiyor peygamber ismi koydun diye o çocuk peygamber gibi mi yaşayacak yoo
enur-ky Denzk Ne kötü bir isim dediğiniz için bilmiyorsanız diye söylemek istedim koyma sebebi zaten peygamber gibi yaşaması için değil hoşunuza gitmemesi bu tarz yorum yapma hakkı vermiyor size
enur-ky Denzk Yoruma açık olmasam paylaşım yapmam sizinki eleştiri ya da fikir verme boyutunu geçip insanın düşüncesini kendi kafanızda kurmak oluyor düşüncelerimi sizin gibi yazıyorum bir fark yok ortada