Seyda95 Arkadaşlar 37+4 deyim sabah lavabodan kalkınca peçeteye açık kahverengi sümüksü jel gibi birşeyler geldi nişan mı bu? Bi de nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum başlar ?
Serapmehmet_19 Seyda95 bizde 37+4 haftalığız canım sabahtan beri böyle adet sancısı gibi ara ara gelen sancılarım oluyo ama nişan yok henüz, sancı da var mı peki
55alp34 Seyda95 canm değişebiliyor benimde sabh nişanım gelmişti akşam bebeğimi kucağıma aldım ama nişandan sonra bir hafta bekleyen sancısı olmayan çok oluyo
55alp34 Seyda95 benimki pembemsiydi ama aynı sümüksü gibiydi canm zaten nişan ya pembe yada kahverengi oluyo genelde sizinki de anlattığınız gbyse nişandır