gamzerk ilk başlarda benim de öyleydi tüm kollarımı sardı kaşıntısız dı ama ilerleyen zamanlarda çok fazla kaşınmaya başladı git gide çoğaldı doktorum cildiyeye yönlendirdi ve hamilelik egzamasi olduğumu söyledi kaşıntı için losyon verdi ama bu kabarcıklar doğumdan sonra anca geçer dedi şuan 34+3 olduk