Elisediz şuan bu mesajı görünce o kadar duygulandım ki gözümden istemsiz yaş geldi 4 yıl hiç korunmadim ve çocuğum olmamıştı son 1 yıldır çok istekli bir şekilde bebek istedik ve 2 aşılama olumsuz oldu her o tek çizgiyi görünce Allahım ne zaman çift olacak ne zaman kan değerim yüksek çıkacak diye düşünürdüm ya hadi hiç olmazsa diye içten içten ağlardım ve tüp bebek yaptirdik şuan 15+0olduk Allahım isteyen herkese nasip etsin gerçekten bambaşka bir duygu kendiliğinden olmuyorsa tedaviyi bırakmayın sonuna kadar mücadele edin Allahım herkese nasip etsin