Ya kızlar şu an 37+2 haftalık 2.bebeğime hamileyim.ilk doğumum normal oldu bu da normal görünüyordu. Çarşamba günü kontrolüm vardı doktorum bebeğin suyunun alt sınıra yakın olduğunu söyleyip renkli dopplere gönderdi orda da aynı sonuç çıktı bugün tekrar çağırdı sabah gittim nstde sancı çıkmadı doktorum suyunun alt sınıra düştüğünü söyledi alttan muayene etti hiç açıklık yok falan dedi akşam tekrar nstye çağırdı hatta yarın ve öbür gün tekrar nstye geliceksin salı da kontrole çağırdı. Ama suni sancıyla doğurtacaz seni dedi. Çok gerildim. Daha önce başka şehirdeydik ilk doğumumu orada yapmıştım oradaki doktorumu aradım o da onayladı açılman olmazsa sezeryana bile alabilir dedi. Her gün en az 2litre suyumu içiyorum hamileliğim boyunca sadece 2 kilo aldım iştahım hiç olmadı neden bilmiyorum ama doktorum yorgunluğa bağladı 3ay önce başka şehire taşındık evi topla taşı yerleştir 3yaşımda oğlum var falan sanırım ondan oldu başka bişey aklıma gelmiyor. Önceki doktorum sezeryan bile olabilir diyince ben suniyle normal doğum yapmaya razı oldum ama suni sancı çok mu kötü bişey gerildim stres yaptım ne yapacağımı şaşırdım bana bi akıl verin