Fatos91 ben gelene kadar her işini kendi yapıyordu 1 dakika yerinde duramıyordu ben geldikten sonra içtiği bardağı, çıkarttığı çorabı bile yerinden kaldırmaz.. yapamıyorum yaşlandım diyor bebeğimin boynunda şuan dolanmış kordon var doktor yatacaksın iş yapmayacaksın diyor ama kayınvalidem kalk poğaça yap sahura diyor :( yaptığımda da bir defa Allah razı olsun demedi hep çiğ kalmış pişmemiş kızarmamış.. dayanamıyorum gerçekten bebeğim olmasaydı herşey farklı olabilirdi alıp başımı gidebilirdim ama isyan etmiyorum inanıyorum bigün benim de yüzüm gülecek . Allahım evladımı korusun onu sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin