cgnduru Braun silk epil 3 aldım yüze uygulayan varmı öyle bir şey duydum uygulayan varmış sanırım. Bacak koltuk altı vs tamam ama kararsız kaldım 😀
Dilaraortacc1 cgnduru yüzüme bebek pudrasi sürüp epilatorle alıyorum çok pratik çok acımıyor yani kasindiriiyor gibi
bir_pasa_annesi cgnduru aynı makineden bende var cnm yüze vurmuyorum sadece biyik ve kas ortasını alıyorum
Htcnal cgnduru cenemdeki kalin tuyler icin kullaniyorum ,yanaklardaki ayva tuylerine onermem,koyulastirmiyor,kalinlastirmiyor ama cok uzuyorlar sonra🙈
Tgbpoyraz cgnduru ben kullanıyorum biraz pütürlü oluyo ama çıkarken ağda ölü deriyi aldığı için daha rahat çıkıyor ağdayla
SunnyG Çok acır bence ya. Ayrıca benim yüzümde de belirgin tüyler var ama hiç ellemiyorum. Oraya da girersek çıkamayız
cgnduru SunnyG ben sarisinim yoktu… hem saçlarım için kullandigim yaglar yüzünden oldu hemde epilasyon ise yaramadı bende aksine arttı mecbur almak zorundayim çok belli olmuyor sarı diye ama yinede çirkin agdada hiç vurmadim resmen uzuyor artık.. 😞
SunnyG cgnduru sarıymış bi de benimkiler siyah. Tüybşeklinde ama baya belli. Ya elleme bence cidden çok mu önemli? Bir kere alınca sürekli almak zorunda kalacaksın
Tgbpoyraz cgnduru birde o makineden annemin var bacak bile kapıyo ondan emin değilim kapmadığından emin olarak yap istersen
Afra_123 cgnduru benim Philips yüzüme uyguluyorum tüyler yoğun biraz ağda sivilce yapıyor ip de çok yoruyor makinayla 2 dakikada alıyorum ama tabi cilt tipine göre değişir.
cgnduru Afra_123 yaptım canım, ilk gün iyi falan dedim ertesi gün mahvetti açıkçası yuzumu büyün tüy koklerim sivilcelendi izi bile kalmıştı zamanla geçti.. aynen cilde göre degisir, benim cilt yapım aşırı hassas ondan olabilir ❤