[silindi] Kızlar ben dün ikili taramada sordum doktoruma bana göremediğini ve tahminde bulunamayacağını söyledi sonrasında kız dedi sizce alışverişe başlamalımıyım?
NslhnAltun5580 [silindi] gönlünüzden geçen sağlıklı evlat nasip etsin Rabbim hepimize 🤲🏻 ben olsam beklerdim biraz daha sonraki muaynede daha net belli olur gibime geliyor ☺️
[silindi] Sksjhsh hiç bilmiyorum her konuda çok iyiydi ama cinsiyet konusunda sizce fazlamı aceke ettik biz😊🤦🏻♀️
La_Liberte [silindi] bence daha erken henüz cinsiyet organları tam oluşmamış. Yandan duruşunu gördüyse benzetmiş olabilir ama 🥰
Nahirep [silindi] bence erken 20 haftalık olmadan başlamayın sonuçta hemen doğmuyor evet heves ediyoruz ama 22 haftalıkken bile cinsiyeti değişen oluyor okuyoruz burda😂 ben 5 ayı bitirdim halen belli diil cinsiyeti göstermiyor
Sksjhsh [silindi] evt canım 14 haftalık ken erkeğe benziyor dedi Çarşamba gidecem 18 haftalık olyor o zaman inşallah tam beli olur sende bekle canım acele etme
[silindi] La_Liberte bilemiyorum en hayırlısı neyse o olsun tabiki ayrım yapmıyorm allah ne layık görürse o eşim hemen eve gelip zaraya gidelim alışveriş yapalım deyince biraz daha bekliyelim dedim😅😅😅doktor göremedim falan dedi bakalım sonrada kız dedi 🥰