Melekk32 benimde bebiş 34 haftalıkken karar vermişti doğmak için ama serumla durdurdular 10 gün yattım hastanede. 1.5 cm açılmaya göre daha tık yok. 2 haftadır evdeyim, yatınca sıkılıyorum, otururken belim sırtkm ağrıyo. Bebişimde 1 hafta öndeymiş 38 haftdasın demişti doktorum geçtiğimiz hafta. İri bi bebek olucak ve zorlanıcam diye korkuyorum. Doğsada öpüp koklasak artık babasınla 🤲💙