tugurs Kızlar b12 eksikliği için iğne oluyorum ama bugün iğne olmaya gittiğimde hemşire elinden düşürüp kırıldı, yanımda başka da yoktu bir sıkıntı olur mu bugün yerine pazartesi olsam iğneyi ?