gamzecee Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım 50 gr sonuç 119 çıkmış normal mi bilginiz var mı birde bir açken aldılar birde 1 saat sonra başkaca kan almadılar
Carriebradshow gamzecee normal çıkmış. 140 ın altında çıkması lazım. Benim 50 gramlık yüklemede 153 çıkmıştı gebelik şekeri varmış. Şimdi diyet ile kontrol altında tutuyoruz.
litfenama gamzecee benim de aynı şekilde yapıldı. 140 çıktı. Sınır dediler. Dikkat et dedi doktorum sadece. Galiba bebek, su ve ben de anormal bir durum olmadığı için.
Zehra2412 Ben 75 gr yükleme yaptirdim açlık 87 1.saat 119 2.saat 110 cıktı Dr.140 geçmediği sürece sıkıntı yok dedi
Carriebradshow Zehra2412 bir defa aldılar. Açlık kan testine gerek yok dendi. Sadece tokluk bakıldı 1 saat sonra.