Ben de aynı durumdaydım ve doktoruma sormuştum.
Benim doktorum da 3 aydan sonra boyatabilirsim, kanıtlanmış bilimsel bir olumsuz durum yok dedi. Boyatan arkadaşlarım da vardı bir sorun yaşamadılar çok şükür.
Sadece doktorum dedi ki, hamilelik hassas bir süreç, hayatta ne zaman ne olacağı belli olmaz, boya yaptırırsınız, sonra onunla alakasız da olsa bir olumsuzlukla karşılaşırsanız eğer kendinizi suçlayabilirsiniz dedi. Ben bunu yaşayan hastaları gördüğüm için çok önermiyorum ama tabii ki sizin kararınız dedi.
Ben de hak verdim, Allah korusun bir sorunla karşılaşsak acaba onu yapmasa mıydım , bunu yapmasa mıydım diyecek bir evhama sahibim zaten. O nedenle boya da yaptırmamayı tercih ettim 🙏