Arkadaşlar rahim ağzı yetmezliği olanlar servikal dikiş attırıp sağlıkla doğum yapanlar bana bilgi verebilir mi? Benim 12. Haftada kanamam başlıyor ve sonra doğum oluyor. Bende bir daha hamile kalmaya korkuyorum açıkçası. Bu süreç nasıl geçti? Kayıplarınız kaçıncı haftada olmuştu? Serklaj sonrası rahat bir hamilelik geçirdiniz mi?